Če se odločite za nakup novega PEUGEOTA, boste lahko izkoristili prednosti vseh garancij, saj vam krijejo stroške proizvodnih napak, ličenja ali prerjavenja, PEUGEOT pa vam lahko poleg zakonske garancije nudi še dodatne garancije. Garancije proizvajalca PEUGEOT so v veljavi v vseh državah Evropske unije in še v petnajstih drugih državah ali teritorijih. Delovne posege, ki jih krijejo omenjene garancije, vam brezplačno opravi strokovno usposobljeno osebje mreže PEUGEOT.
PROIZVODNA NAPAKA
Kritje:
- Proizvodna napaka na delih, razen na obrabnih delih (npr.: zavorne ploščice)
Vsebina garancije:
- Popravilo ali brezplačna zamenjava okvarjenih delov.
- Kritje stroškov za popravilo vozila na cesti ali vleko v primeru okvare, ki jo krije garancija.
Trajanje / km:
- 2 leti od datuma predaje
- Brez omejitve kilometrov
BARVA
Okvare, ki jih krije garancija:
- Napake na barvi ali laku originalne karoserije.
Vsebina garancije:
- Celotno ali delno popravilo barve ali laka zaradi odprave napake.
Trajanje / km:
- 2 leti (osebno in lahko gospodarsko vozilo)
PRERJAVENJE
Okvare, ki jih krije garancija:
- Prerjavenje: korozija karoserije od znotraj navzven.
Vsebina garancije:
- Popravilo ali menjava delov v okvari, na katerih se pojavi omenjeno prerjavenje zaradi korozije.
Trajanje / km:
- 12 let (osebno vozilo)
- 5 let (gospodarsko vozilo)
ELEKTRIČNO VOZILO
Vsebina garancije:
- Poleg zgoraj omenjenega kritja stroškov je za električna in priključna hibridna vozila na voljo 8-letna garancija na pogonsko baterijo.
ŠEST TOČK O GARANCIJI
Kje lahko najdem podrobnosti o garancijah?
Podrobne informacije o garancijah, do katerih ste upravičeni, so opisane v servisni-garancijski knjižici, ki ste jo prejeli ob nakupu vozila PEUGEOT. Pregledate lahko tudi splošne garancijske pogoje:
Kako deluje garancija?
Če po nakupu vozila PEUGEOT opazite kakšno nepravilnost (okvara, napaka na barvi, prerjavenje karoserije), obiščite servisno delavnico PEUGEOT in s seboj prinesite servisno-garancijsko knjižico. Izključno z diagnostiko, ki jo opravi pooblaščeni serviser PEUGEOT, je možno ugotoviti, ali nastalo napako krije komercialna garancija PEUGEOT.
Kaj pa če se mi okvara pripeti v garancijski dobi?
V primeru okvare morate stopiti v stik z asistenco PEUGEOT. Naše strokovno osebje je najbolje usposobljeno za obravnavo nastale okvare v najkrajšem možnem času. Poleg tega vam krijemo stroške popravila na cesti ali vleke do najbližje servisne delavnice PEUGEOT (v območju do največ 100 km). Če bo izvedba popravila na vašem vozilu trajala dlje kot dve uri, vam bodo v delavnici ponuditi nadomestno prevozno sredstvo, s katerim boste lahko nadaljevali pot.
Jamstvo po nakupu
Do zadnjega dne veljavnosti tovarniške garancije lahko sklenete Peugeot Flexcare jamstvo. Če se boste za to odločili, morate zgolj stopiti v stik s prodajnim mestom.
Ali garancija v primeru prodaje poteče?
Garancija je prenosljiva in bo novemu lastniku vozila na voljo pod istimi pogoji za preostali čas garancijske dobe.
Na koga se lahko obrnem v primeru vprašanj o garanciji?
Vse koristne informacije o garanciji so vam na voljo v servisno-garancijski knjižici, ki ste jo prejeli ob predaji vašega vozila. V primeru dodatnih vprašanj stopite v stik s servisno delavnico.