ELEKTRIČNA MOBILNOST
Svoboda izbire
Iz široke palete elektrificiranih vozil, med katerimi se nahajajo 100-odstotno električna ali priključna hibridna vozila, lahko izberete tistega PEUGEOTA, ki najbolje ustreza vašim potrebam in zatem še najbolj primeren tip motorja: bencinski, dizelski ali elektrificirani.
Brez nobenega kompromisa.
Zakaj brez nobenega kompromisa?
Ker se vam ni treba odpovedati čisto nobeni lastnosti, ki jo gre pričakovati od vozila znamke PEUGEOT, kot sta na primer bivalno udobje ali velika prostornina prtljažnika ... saj sta pri vseh vozilih povsem identična.
Za vsak svoj model vam znamka PEUGEOT ponuja možnost izbire med vrstami pogona:
- mestno vozilo in SUV na 100-odstotno električni pogon,
- ali SUV in velika limuzina na priključni hibridni pogon.
Temu pri znamki PEUGEOT pravimo MOČ IZBIRE.
Prednosti vožnje s 100-odstotno električnim pogonom
UŽITEK V VOŽNJI
Elektrificirana vozila zagotavljajo več užitkov v vožnji in ponujajo nove občutke zlasti po zaslugi tekoče vožnje brez cukanja, enakomernega pospeševanja zavoljo nemudoma razpoložljivega navora in delovanja brez nobenih vibracij.
V mestnem okolju elektrificirana vozila povzročajo manj hrupa, saj je delovanje električnega motorja skoraj neslišno. To je zagotovilo za nekakšno zen udobje, ki je na voljo vozniku in njegovim sopotnikom.
Z linijo PEUGEOT SPORT ENGINEERED vstopite v svet neo zmogljivosti znamke PEUGEOT.
Preizkusite učinkovitost okolju prijazne in nizkoemisijske visoke zmogljivosti in sprostite svoje čute za volanom elektrificirane limuzine 508 in karavana 508 SW PEUGEOT SPORT ENGINEERED s 360 konjskimi močmi.
Odkar je novi PEUGEOT 3008 pridobil hibridni pogon je v ponudbi tudi izvedenka HIBRID4 s 300 konjskimi močmi in 4-kolesnim pogonom, ki vozilu zagotavljata večjo pogonsko moč in boljši nadzor, hkrati pa tudi optimalno porabo goriva po zaslugi dveh električnih motorjev in njunih zmogljivosti za regenerativno zaviranje.
Naše okoljevarstvene obljube
Varstvo okolja
Analiza življenjskega ciklaLCA: Life Cycle Analysis:
Po izsledkih študije nevladne organizacije Transport & Environment (T&E) so emisije CO2 pri električnem vozilu tekom njegovega celotnega življenjskega cikla 50 % nižje kot pri povprečnem evropskem vozilu z motorjem z notranjim zgorevanjem.
Vozila na 100 % električni pogon pa med vožnjo ne odvajajo nobenih emisij CO2 in škodljivih plinov.
Ogljični odtis električnega vozila je odvisen od tega, na kakšen način proizvaja električno energijo, in pa tudi od emisij CO2 , ki so povezane s proizvodnjo baterije.
Proizvodnja električnih vozil in njihovih baterij
Sestavni deli baterije električnega vozila:
- Litij-ionska baterija ne vsebuje redkih kovin.
- Njeni glavni sestavni deli so jeklo, aluminij in plastika.
PEUGEOT zahteva od svojih dobaviteljev surovin, da:
- so surovine dobavljene na odgovoren način,
- predložijo podroben opis sestave uporabljenih materialov in za nekatere produkte tudi njihove vire.
Od leta 2012 dalje Peugeot reciklira izrabljene baterije svojih električnih in priključnih hibridnih vozil. Sodelujemo z raznimi specializiranimi partnerji, s katerimi si prizadevamo optimalno podaljšati življenjsko dobo baterijlitij-ionske (Li-ion) in nikelj metal hidridne (NiMh) baterije.
Naše partnersko podjetje iz Francije je na primer prejelo zlato medaljo, ki jo podeljuje organizacija ECOVADIS, za svoje uspehe na področju družbene odgovornostiDružbena odgovornost je z drugimi besedami «prispevek podjetij k izzivom trajnostnega razvoja» za ravnanje z baterijami ob izteku življenjske dobe.
Skupina Stellantis se po vsem svetu aktivno vključuje v to strokovno področje in sklepa partnerstva, v okviru katerih bi bilo možno optimalno podaljšati življenjsko dobo baterij tekom celotnega njihovega življenjskega cikla v okviru popravil, ponovne izdelave, iskanja rešitev za drugo življenjsko dobo do recikliranja ob izteku življenjske dobe.